Alla inlägg under juli 2007

Av Susanne Nilsson - 28 juli 2007 18:47

Jag har ingen aning om vad som kommer hända ikväll. Känns liksom som om jag inte riktigt orkar göra något men å andra sidan känns det jätte jobbigt att bara sitta här och inte göra något. Bara liksom titta på film. Det orkar jag nästan inte.


Egentligen skulle jag kunn skriva så himla mycket här i bloggen. Jag tänker alldeles för mycket. Och har jag en gång tänkt på nått så stannar det kvar. Har hur mycket som hellst i huvudet nu. Men om jag ens skulle försöka berätta skulle ni endå inte förstå. Men man kankse ska göra ett försök nång gång endå. Jag menar, vad spelar det för roll om ni förstår. Varför skriver jag egentligen här? Jag vet, 3000 pers har redan skrivit om detta i sin blogg men, varför skriver man egentligen? Ärligt talat har jag ingen aning. Jag skulle nog säga att jag skrev för att jag måste få ur mig allt...Haha annars skulle nog my lovers(vännerna) dö av uttråkning om jag skulle sitta och berätta allt för dem...Eller kanske inte, mycket skulle nog vara ganska intressant endå. Haha, dock brukar dem gnälla när jag tänker.(blir fel alldeles för ofta) But they still love me. Hoppas jag iallafall. Haha annars blir de lite spänt.


, undra om man ska ta och sluta vara djup för idag och ta och göra något vettigt av tiden istället. Som att fundera ut vad sjutton jag ska göra ikväll. Alltså jag hade planer om vad jag skulle göra idag tills igår då vi kom fram till att de kanske inte var så bra..och  nu känner jag mig helt oambisös (Stavning?!?) till att göra något annat. Men det är väll bäst att jag gör de. Annars utvecklar man väll en fobi och blir folkskygg och främlingsfientlig  och tillbringar resten av sitt liv som eremit i en grotta högt uppe i bergen:/ Men som sagt drömmar slår så sällan in:D


Susanne Nilsson - Beslutsångest

Av Susanne Nilsson - 27 juli 2007 23:50

Jaaaaaa! Fan de e snart Luleå. Snacka att jag längtar... Så ni förstår inte. Jag och Ida! I Luleå! gaahhh...så skojj...alltså jag kan inte beskriva med ord hur jävla mycket jag längtar. Det går inte. Haha Ida kommer bli galen på mig imorn (a) Sorry, men du får leva med de..:P


..I'm more than what, you've made of me. I follow the voice you think you gave to meeee... lalala


nu sitter jag här och sjunger för mig själv. Helt i min ensamhet. Vad tråkigt, jag har vare själv hela dagen. Eller ja, Linda kom förbi nån minut för att hämta sina filmer som jag så vänligt brännt ut åt henne. *Puss på dig Sussie*. Men om de kunde räknas som umgänge vet jag inte. Jag har faktiskt, även om de kan vara svårt att tro. Hjälpt till att städa här hemma. Dom håller på att rensa vinden och jag har ett ord: Nostalgitripp! Jäklar vad gamla saker vi hade. Från när jag var liten. Ja, till och med från när mamma och pappa gick i skolan.


..Listen! I am alone at a cross-roads. I'm not at home in my own home. And I've tried and tried, to say what's on my mind...


Buhu ;(...Får inte träffa solstrålen imorn, eller får får jag väll. Men vi kom på att de kanske inte är så bra om jag också blir sjuk.. satt jag får vänta några dagar till...Hmmpf....friskna till nu då...haha har ju inte träffat dig på 2. TVÅ!! veckor..haha


Jag måste sjunga, tralla eller skrika! Eller nånting jag har såhär |-----------------------------------------------------------------------------------------------| mycket överskotts energi.. Och ingen stans att göra av med den. Jo! Nu vet jag, jag sparar den till Luleå! ( not that I'm going to need it, men vafan)

- Fy Sussie! Sluta tjata om Luleå nu annars kommer dom sluta läsa inlägget!

- Förlåt :(


..Oh, I'm screaming out. And my dreams will be heard. They will not be pushed aside and turned. Into your own. All 'cause you won't listen!...


Susanne Nilsson - Tell me who do you think you se?



Av Susanne Nilsson - 27 juli 2007 19:51

This used to be our secret

Now I'm hiding here alone

Can't help but read our names on the wall

And wash them off the stone


I trusted you in every way

But not enough to make you stay

Turn around

I've lost my ground


We lied when we were dreaming

Our crying was just fake

I wish you could deny it

Here and today


My S.O.S on radio

The only chance to let you know

What I fear

Can you hear?


The walls are coming closer

My senses fade away

I'm haunted by your shadow

I reach to feel your face

You're not here

Are you here?




Av Susanne Nilsson - 27 juli 2007 15:21

Kallt och jävligt är vad det är nu... Vad händer med sommaren, förra året var de ju tokigt varmt hela sommaren men nu, nä iår så ska de regna och hålla på ....GAaahhh vad less jag blir.


Sitter iallafall ute på altan nu och funderar på livet. Nja, kanske inte livet så djup är jag inte idag. Men iallafall Luleå resan. Hihi snart här vettu:D ska fara till Ida imorn så ska vi försöka planera allt...haha börjar bli lite tajt nu liksom.


Näe, fan tänkte att jag skulle skriva mer nu men jag orkar fan inte. Jag ska hitta nått att äta istället....eller ja, nånting ska jag hitta på iallafall..:D


Susanne Nilsson - Beutiful Liar

Av Susanne Nilsson - 26 juli 2007 00:13

Dryyyyyyg! Är en bra beskrivning på vad jag är idag... Jobbigt tycker vissa men ärligt talat, de skiter jag i. Just nu alltså har jag hela min framtid framför mig!


Jag ska bli Producent! Vi ska filma...haha jajjemensan här ska de bli film...en skräckfilm om nivrena, en skola där konstiga saker händer... Har STORA planer här serru...kommer mer senare i tiden om hur det går med inspelningen...måste kanske ha ett manus först? hmm :/


Susanne Nilsson - Lämna ditt bakomflutna före dig

Av Susanne Nilsson - 25 juli 2007 11:55

Asså klockan är 11.55 och jag är vaken :O detta går ju inte. Jag vaknar bara tidigiare och tidigare varje dag, vad less jag blir. Fan snart är väll klockan bara åtta och jag vaknar... aja wootever. Fan va trött jag kommer va ikväll :/


Nämen, igår vad gjorde jag då? jo, var med Linda på morgonen efter att hon hade vart in med moppen på moped och motor...haha skulle laga nån slang(gick ju väldigt bra) haha läs hennes blogg om ni vill veta mer orkar inte förklara = Grisenn.bloggagratis.se =.


Sen for vi upp till Sjuklingen ( Ricky) och snacka med han tills vi skulle käka, for hem och sen kom Linda och sen tillbaka till Ricky haha....satt och kollade på "Den galloperande detektiven 2" Så jävla rolig film alltså:P haha


Vi for sen till statiol för att Linda skulle ha  lite godis:P haha eller om de va popcorn hon skulle ha först de minns jag inte men men. Men två kexchoklad blev de för hon för er som ville veta.


For till Kyrkmon och gjorde inte så mycket där, satt och snacka sen var vi tvungen att fara hem igen:/ tråkigt. Aja, sånt är livet. Undra vad sjutton man ska hitta på idag då?


Susanne Nilsson - Tidiiigt!!!

Av Susanne Nilsson - 23 juli 2007 17:09

Ska börja med en rättning...haha förra blogginlägget "Top Speed Ticket" Hon hade inte glömt hjälmen i lägenheten utan mobilen :D. Så nu var de avklarat.


De var nån dag sen jag skrev sist, men har vart upptagen. Haha men nu ska jag iaf ta och berätta vad jag haft för mig hittills idag:D


Egentligen skulle jag inte göra så mycket, sitta och kolla på film eller nått, bara ta det lungt liksom. Men dom planerna sprack ju fort av att Linda drog med mig ut eller till Sandra rättare sagt. Satt där ett tag och for sedan och handlade på Tempo, haha fy fan va kul de e att åka bil med dem två XD satt och skratta i stort sett hela vägen:P


Sen när vi var klar där och skulle fara hem så tappar Sandra snusdosan hennes under en bil XD haha mitt under bilen låg den satt det var bara att sätta sig i bilen och vänta på att ägaren till den volvon skulle komma ut, men gjorde han/hon det? Haha ne, det hann fara typ 4 bilar innan jag lessnade och provade om jag nådde snusdosan, haha tur nog så gjorde jag de. Haha annars hade vi nog blivit kvar där länge.


For hem till Sandra efter de och satt och spelade kort, "Femhundra". Jag vann då första omgången och andra vann Sandra, Linda kom sist :D hihi


nu sitter jag här och väntar på mat, e hungrig som satan. Undra va fan man ska göra sen då? Wootever det märks väll...


Susanne Nilsson - ?!??

Av Susanne Nilsson - 21 juli 2007 21:20

Sängen, ärligt talat har jag spenderat alldeles för mycket tid i den, den senaste veckan. Sitter i den och kollar på tv, när jag sitter vid datan och när jag sover(självklart)


Anyway, sov hos alex inatt... Vi for dit igår kväll runt elva, haha lite sent kanske men vi kom ju fram. Satte oss och kollade på tv, "Baby å vift". Har inte sett den på hur många år som hellst. Kanske inte så bra film men den e ju så sööööt!. Haha aja, jag somnade lite i slutet av filmen och vaknade såklart när den var slut (ovanligt). Gick och lade oss och vaknade runt 12 imorse skulle jag gissa på att den var. Konstaterade att det inte fanns nått att dricka så vi gick bort till OKq8. Visst är det den? aja nån bensinmack är det iallafall... (för er som inte hänger med är det i stan jag snackar om nuXD) haha 


Vi gick dit och köpte mjölk och en yoghurt. Sen var det bara att gå den långa vägen tillbaka till lägenheten och käka frukost. Gjorde det till den underhållande filmen "Beerfest". Haha värdelöst manus, värdelöst skådespel men såååå genial idé till en film. Haha fy fan va skojj den va.


När frukosten var över var det dax att förflytta sig till njurunda igen, alex skulle jobba. Hmm....drygt så vi for runt tre tror jag de var, alx skulle in och köpa nån bok inne i stan...haha sen när vi kom till stan och hade parkerat moppen och typ låst fast hjälmarna och shit kommer alx på att hon glömt hjälmen inne i lägenheten så jag, JAG fick köra och hämta den...hihi (med alex moppe dårå, min var hemma i garaget) Iof fick jag köra den in till stan igår med men endå, snacka skillnad från min, men kul var det...


nu sitter man här hemma och väntar på att Linda ska komma hem från marmen, hon for därifrån för en stund sen och skulle hem en stund och skulle sen komma hit, satt det är bara att vänta...


Susanne Nilsson - Audiovision 

Presentation

Omröstning

Jag tänker vara oartig och fråga hur gammal du är som läser? =)
 0-5 år
 6-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21+ år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards