Alla inlägg under november 2007

Av Susanne Nilsson - 27 november 2007 19:15

Gaah, jag tror jag dör. Det känns som om huvudet kommer sprängas och jag mår så jävla illa så det finns inte. Har haft huvudvärk sen slutet på historian och det hjälpte inte att jag var tvungen att fortsätta med den när jag kom hem. Så det blir till att vara hemma idag från dansen, jag kommer inte palla att vara där. Men nu måste jag sms:a Amäända att jag inte kommer dit iaf..

Not so god, no?!


Xiia


Susanne Nilsson - I wanna Dance!

Av Susanne Nilsson - 24 november 2007 12:09

Det blev som sagt film igårkväll. Väldigt trevligt, man var visserligen lite trött efter skolan men det gick bra endå. Direkt efter skolan så följde jag med Josse hem till henne och Amanda var med också. Satt där och hade lite trevligt ett tag, sen kom Björn och var social med. När han hade kommit så gick vi ner på stan och käka det blev en flott restaurang, McDonalds tror jag den hette. Sen gick vi tillbaka till Josse och efter ett tag kom Johan och sen även Ida. Vi gick ner på stan, hämtade Linus, väntade på Björn och sen gick vi och hämtade biljetterna. Runt kvart över åtta kom Martina, Jonas och Emelie.

We're growing stronger


Filmen var väll helt okej antar jag, det var inte riktigt lika bra som dom tre första men, jag är ingen filmkritiker så den dög. Tror dock att det hade passat bättre om dom hade stannat som tre filmer. Men alltid kul att det kommer mer filmer på bio som man vill se så man får gå dit någon gång.

Jag har inte så mycket mer att skriva så jag tror att jag ska avrunda här och försöka hitta på något vettigt.

 Screeeeeeeeeeam


Xiia


Susanne Nilsson - 7 days!

Av Susanne Nilsson - 21 november 2007 19:58

Grattis! Du lyckades. Du fick mig att lita på dig, och du svek mig! Nu minns jag varför jag inte litar på folk...


Av Susanne Nilsson - 21 november 2007 19:05

Jag tror jag håller på att gå sönder. Jag längtar så till nästa helg så jag vet inte var jag ska ta vägen. Sjukt jobbigt och bara för att jag längtar vill veckorna gå så segt som dom bara kan. Det är jobbigt. Men snart är det helg igen och på fredag så är det ju som sagt bio.

 Tear me apart


Alltså jag förstår inte riktigt. Hur dum får man bli?! Han måste ju fatta någon gång att han blir blåst! Sjukt roligt är det iaf, jag menar vem förstår inte att man INTE vinner med en dam utan kung i Texas Hold 'em. Jag kanske ska berätta att jag pratar om Joey! Programmet alltså, ingen person. Kan bli lite jobbigt om ni tror att jag pratar om någon. Vi vill ju inte ha några missförstånd här. Eller hur?

Come on!


Nu känner jag att jag inte har någon som hellst kreativitet att skriva något. Så jag tror att jag slutar här innan det blir för mycket snack om ingenting alls. Då orkar ni endå inte läsa.

Dead end 


Xiia


Susanne Nilsson - Längtar!

Av Susanne Nilsson - 20 november 2007 19:12

Triiiiist dag på skolan idag vill jag lova, bara vanliga lektioner och inga som hellst medieämnen. Men jag håller humöret uppe genom att tänka på att jag ska bli uppvaktad om två veckor (1-2 dec). Gryyymt roligt ska det bli vill jag lova. Jag fyller ju övningskörning den 3 dec för er som inte visste det. Hoppas hoppas att jag får kameran som jag önskat mig nu i 2år. Ganska patetiskt när man tänker på det, jag har inte fått det jag önskat mig på två år pga. att det är för dyrt och jag fortsätter ändå hoppas. Men vem vet, det kan ändras.

That makes me happy!


På fredag blir det bio med the crew: Jag, Martina, Ida, Emelie, Josse, Johan, ev. Jonas, Amanda.... Ja, det var väll alla skulle jag tro. Vi ska se "Saw 4". Längtar som fan, alla de tidigare filmerna var bra på något konstigt lite äckligt sätt. Men jag fastnar för dom. Filmerna är inte äckliga utan mer... Ja, typ facinerande. Har ni tänkt på att dom som skriver manuset har kommit på alla de fällorna som är med i filmen. Varning för lite fritid eller bara bra kreativitet? Det kan man ju alltid undra.

It's a trap!


Nej men hörni, jag tänkte bara sätta mig och skriva lite kort hur min dag har varit men det blev ju ganska mycket annat istället. Nu ska jag iallafall dra mig och göra mig iordning för att ta bussen till DanceWorld. Det är grymt skönt och roligt att dansa. Man får en grym träning i muskler man i valiga fall inte tränar så ofta. Fick höra det första dagen jag var där och tränade. Jag lovar, en sån träningsvärk som jag fick efter det passet har jag bara haft en gång förut och det var när jag hade fys första gången med innebandyn direkt efter sommaren! Då man inte tränat nått innan, jag kunde knappt gå efter det.

HipHop for lajf!


Nej, nu blev det mycket döprat igen. Nu måste jag verkligen sno mig för att hinna med bussen. Men jag hör kanske av mig lite efter dansen. Om jag får tid för det dvs. Duschen direkt när jag kommer hem. Sen ska jag kolla på Desperate Houswifes och Ugly Betty. Hinner jag inte så skriver jag imorn.

That's a promise!


Xiia


Susanne Nilsson - Dance Dance Dance 

Av Susanne Nilsson - 17 november 2007 19:52

Du kommer bli besviken många gånger i ditt liv. Det hör till, men vad händer när du har blivit besviken och sviken allt för många gånger? De första gångerna tar du det med en axelryckning. Men när det börjar bli 5, 6, 7 gånger det händer är det inte lika lätt att skaka av sig det längre. Tro mig, jag vet jag har varit med om det ett antal gånger i mitt liv. Men det är bara att komma över det. Livet går vidare!

 Shit happens, Life goes on


Du tror inte på mig eller hur? Jag vet, jag har kanske sagt det ett par gånger innan och det inte funkat eller hur? Men tro mig du har haft dina chanser. Tycker att du ska vänja dig vid att man har inte hur många som hellst. Ledsen men denna gången håller jag det. Denna gången är det för sent!

 Never tought you could go this far


Jag har nyss kollat klart på Highschool musical 1+2 som gick på femman. Sitter och snackar med Ida nu om allt mellan himmel och jord. Eller just nu allt mellan Njurunda och Sundsvall. Ska lägga mig och kolla på alla avsnitten av Gossip Girl sen. Har nyss fått hem ännu ett avsnitt, så jag tänkte att jag skulle kolla på alla och sen sova. Om inget annat kommer upp så.

 Du vet att du älskar mig


Xiia


Susanne Nilsson - No more talking

Av Susanne Nilsson - 16 november 2007 19:18

Amber Pacific - Gone So Young

Av Susanne Nilsson - 16 november 2007 19:04

ZLATAN! Vad halt det är ute nu. Jag tror jag höll på och trilla och slå mig typ tjugofyra gånger minst! och hela vägen gick jag och väntade på att en svart katt skulle springa över vägen så jag skulle vara tvungen att spotta salt tre gånger över vänster fot för att jag inte  skulle få otur för att två minuter senare inse att jag gjort fel och trilla likt förbannat!

     Vissa har otur så är det bara!


I've got Candy! sick vad gott det kan vara. Ända sedan jag och Ida ingick en pakt om att vi inte skulle äta på vardagarna så har man varit sugen som sjutton och suttit och tjockat i sig tre kilo på helgerna. Men nu av någon anledning så har det avtagit och man är inte lika sugen längre. Jag märker inte ens nu att jag inte äter godis, och det har blivit som en vana att man inte köper på vardagarna så detta funkar ju prima. Nu har jag blivit beroende av Latte istället. Vilket är minst lika dåligt. Men jag är kräsen och det är inte gott på alla ställen satt det blir inte lika ofta att jag dricker det. Måste nästan ta och sluta med det också!

Send me to rehab!


Nu sitter jag iallafall hemma hos Ida och väntar på att hon ska ha käkat klart så jag slipper sitta här i min ensamhet och vicka på tårna och fundera hur en räka skulle se ut om man tog bort deras känselspröt! Då skulle dom inte vara lika kaxiga allt! Det är räkor som har spröt va? Eller? Dom är goda att äta iallafall. Jag åt en pizza med räkor på idag, dom hade dock inga spröt men man kanske tar bort dom när man ska äta dem... Men... då har jag ju sett en räka utan känselspröt (om dom nu har några) och dom är tamefan lika kaxiga endå!

 Anatomisk räka antastar rostad strömming!


Xiia


Susanne Nilsson - Merry Pringles!

Presentation

Omröstning

Jag tänker vara oartig och fråga hur gammal du är som läser? =)
 0-5 år
 6-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21+ år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards