Alla inlägg under augusti 2007

Av Susanne Nilsson - 31 augusti 2007 18:31

...Om man inte borde åka på nått ställe där dom får kolla hur det ligger till med hjärnan:D..haha Jag kanske ska berätta varför:P Iallafall skola idag då, som vanlig ungefär hade ingen matte satt det vart en två timmars lunch istället:) drog runt lite med dom vanliga :D Martina, Amanda, Ida, JoYo, Josse var med lite då och då, Angelica, Andreas och Jonas. Jag har inte glömt någon nu va? Vi skulle ha glass men det blev inte av det var lite för kallt... Så vi gick tillbaka till huset, fast när vi kommer fram blev det så jäkla varmt att vi funderade på om vi inte skulle ha tagit en glass endå, men det får bli en annan dag, hoppas jag.


Haha, jag är ju som jag blev. Efter skolan så missar jag precis fem över tre bussen satt jag sätter mig ner i Cafét med folket i väntan på nästa buss som skulle komma 20 över (trodde jag ja!) Så allt eftersom så försvinner Martina och Josse och tillslut även Andreas. Så jag och Joyo sitter kvar där och snackar, eller jag snackar han lyssnade mest tror jag. (om han ens gjorde de xD haha) men iallafall så blev de tyst efter ett tag och jag lyssnar på radion som stod där som var så fint inställt på RixFM, efter ett tag så beslutar sig


.-*JoYo för att bryta tystnaden: Skulle inte du ta 20 över bussen?
.-*Sussie: Jo, vaddårå?
.-*Joyo: Njä, min är 25 över nu!


Typiskt mej att missa två bussar på rad, kan meddela att det hänt fler gånger xD Sen nu när jag kom hem fick jag veta att bussen går inte tjugo över utan fem över halv satt jag hade ju kunnat åkt hem endå xD haha. Men men, fick reda på att dom använder pingpong bollar i den där nya Enrique Inglesias (stavning?!?)  låten xD Så jävulst, jag höll fan på skratta ihjäl mig när han sa de. Aja, runt fyra blev vi utslängda för att dom skulle stänga satt jag tänkte att jag tar väll fyra bussen hem och åker in igen med mamma sen för att köpa jackan. Så Joyo drar sig mot Donken och jag ner mot Navet. Jag hinner  sätta mig på bussen och den hinner köra typ två meter, sen ringer mamma och säger att jag ska hoppa av så kommer hon in på engång xD haha så jag hann åka till busshållsplatsen vid blå huset you know xD lång väg menar jag:P


Haha, lätt bästa kommentaren: (i samband med Låten som jag nämnde) JoYo: Men liksom de e pingisbollar med i den här låten. Kul ba, jaha vad spelar du då? - Jag spelar pingisboll!

haha så jävulst. Rolig kille JoYo  :D


Susanne Nilsson - Shortcut!




Av Susanne Nilsson - 29 augusti 2007 16:52

Även om jag inte är det största fan skolan kommer ha, så längtar jag ohälsosamt mycket till imorn? Det var grymt skojj idag även om vi började med lektionerna idag :/ hmm kanske inte de var roligt men allt de andra :)


Andra timmen skulle vi ha estetisk verksamhet men läraren, vilken jag inte kan minnas namnet på. Var hos tandläkaren och drog en tand så vi hade håltimme, satt kvar nere hos mode design och snacka lite. Haha jäkla roliga typer de dära :D Haha lätt snyggaste kommentaren idag kläcktes av Martina " Finns det nakenbilder i tidningen? Nu måste vi kolla." Detta i samband med att vi satt och hade noll att göra då vi hade håltimme. Men men tiden gick snabbt, och vi gick och käka. Ska se om jag kommer ihåg namnen på alla, ni vet jag och namn...nja... Men iallfall. Jag, Ida, Emelie, Amanda, Angelica, Martina. Tror de var alla, säg till om jag glömt nån :D Drog med oss killarna (Martin, Jonas, Johan och Andreas)


Lax nuggets nja skulle inte tro det men det fanns makaroner så det gick ju endå, sen drog vi oss tillbaka till mediehuset och hade lektion och shit. Det vanliga typ hehe. Finns inte så mycket att säga mer än att jag, iaf hade kul :D Trevliga typer man går med :D


Jo, jag höll på att glömma. Jag och Martina gav ju Johan lungt snyggaste smeknamnet någonsin ;) JoYo haha LÄTT! hoppas de e lungt annars får du säga till JoYo ;) hehe Resten av folket får heta Charlie, lättare för mig att komma ihåg..haha


Susanne Nilsson - From now until forever

Av Susanne Nilsson - 28 augusti 2007 21:34

Haha inte för att jag tror ni kommer fatta mycket av detta men jag och Ida satt och snacka llr hon snacka jag skrev på datorn :D men Dem andra vart så nyfiken på vad jag vi snacka om, satt jag slänger väll upp de här då ;) Varsågod Jonna :P hehe


men varför trodde du ens att dom skulle tro på att vi hade skrive här´++ dom är ju fan emot oss nu av någon anledning :S hallelujah prisa gud i faderns och sonens och den helige andens namn amen xD wohooo jag är förlåten :D:D

fucked up helt enkelt :D:D Jag kan kan inte vara krristen jag tror jag skippar den biten :/ vi blir jävulsdyrkare istället :D:D wohoo lite emo sådär :p hehe en emo djävulsdyrkare wohooo :D :D:D Hata hata hata göteborg xD göte är min bästa vän xD Svante Söderlund XD wohooo Sluta mobbas :') yepp :D wohooo tejp :D johoooo :D:D

Vet du jag tror att jag ska lägga ut denna bit på bloggen :D wohooo :d okej kansek inte den biten men resten av biten :D ne precis that's the point liksom då blir de ju ännu roligarre: D

Jag kliver upp sju :D:D men jag är klar till då dom tar bussen :D jajjemeensan :D men vadå om jag kliver upp senare än dom och blir klar till den tiden då deras buss går då är jag snabbare :D:D wohooo :D Det är nästan jobbigt när man blir klar tidigare då har man inget att göra sen :/

hahaha....lite smått kasnke haha ..... BLOTTARE!!!!!! get away from meee :S:S hehe jag ska fan lägga upp detta på bloggen de blir ju nästaan skojj...iof kommer bara du och jag fatta men endå :D hehe lite smått ja.... hehe ja visst har jag och jag ska skriva ännu mer :D hehe Sucker :D:D:D haha LOL, jag ska bli fjortis emo XD och vara djävulsdyrkare xD wohooo det blir vbra....

fast jag tror faktiskt att folk kommer sluta läsa min blogg om jag lägger ut detta :/ då kommer dom tro att jag är typ knäpp eller nått :/ iaf mer än jag redan är men endå ....D: wohooo :D Oj Tejp :D

haha nu ska dom också ha hemligheter och skriva på fonen, inte för att vi har skrivit nått hemligt men det tror ju dom XD.. och snart slänger dom väl ut oss för klockan blir sent..mmm väldigt sent, halv nio, eh men jaaa :D yes alltså dom kan ju läsa detta sen om dom e nyfiken kommer ju finnas på internet satt xD Uncenscencored :D yes liksom :D Wohooo sexvarning xD " Ride the horse"..... haha lite men det var inte jag som sa det :D:D

Det var linda :D:D ja....hehhe nej det gör jag inte, det var hon jue :'( *PANG* snart kraschar hon :DD hehe jag e skadeglad xD Wohooo :d haha nej för racet xD haha jag hoppas inte din navel kraschar xD *PANG* hehe xD jo jag förstod nästan det Xd hehe men endå xD hehe haha hihi hoho huhu :d Nej nu ska jag lägga ut detta innan vi blir utslängda tror jag :D annars kommer jag tappa allt detta :D Wohoooo TEJP!!!!!!!!!

Av Susanne Nilsson - 28 augusti 2007 13:49

Shit, jag orkar inte skriva nått, haha tänkta bara att jag skulle dra till med en rad eller två. Som för att visa att jag fortfarande lever liksom :D Vette tusan vad man ska hitta på ikväll. Blir kanske till att dra till charlie, eller nån. Hoppas jag orkar inte sitta hemma ikväll, Skolan börjar ju på allvar imorn satt då klarar inte mitt psykiska av att vara ensamm ikväll :P hehe


Nej, men nu ska jag ta och hitta på något kreativt, syns när vi görs! (Ja, det ska stå görs där! Folk klagar när jag skriver görs, dom tror jag missar tangenten, men det gör jag faktiskt inte så nu vet ni det, och de kan ni ju hälsa till alla andra med :P)


Susanne Nilsson - "Woho inga killar nu har vi chansen"!

Av Susanne Nilsson - 27 augusti 2007 16:51

First day at school. Första dagen i skolan, kände för att ta det på svenska med:P för er som inte förstod det på engelska. Mp1A för mig nu då :P Trevligt trevligt, tog bussen in med Ida runt halv tio, började tio med att man skulle träffas i aulan på hedbergska. Satt där ett tag och lyssnade på rektorn för ekonomi programmet. vilken kille alltså. Sen så ropade dom upp alla som skulle gå i ekonomi och dom stack iväg med sina handledare, sen vart de några andra program och bara efter en lite und var det media :P så jag och Ida stack iväg och lämnade Jonna, Linda, Ante och Carro kvar där:P hihi dom fick vänta längre än oss..


Efter det så bar det iväg till mediehuset, gosh det var en bit dit vill jag lova. Vet ni vart laserhallen ligger? en bit bortanför den om man kommer från hedbergska och det hållet:O där ska vi gå varje dag när vi ska käka grejt vad vi kommer få motion, sen ska vi upp och ner för trappor dagarna ut haha, längst upp:D grejt.


Vad fick vi göra idag då? Jo, vi fick lyssna på lite info, träffa alla lärare kolla vart klassrummen låg, göra en namnskylt och käka. Ja, just de jag glömde vi fick göra typ "pussel" med... Hehe i klasserna, man fick en bit sen skulle man hitta dom som hade dom andra till pusslet. När man gjort det skulle man intervjua varandra och sen berätta det för klassen:D hehe faktiskt lite kul, jag som inte brukar gilla att snacka inför folk, men detta gick ju grejt:P hehe


Efteråt så for vi och käka på kebabcity eller Ida gick först och tog ut pengar sen for vi och käka. Bara efter en liten stund så skulle Ida gå och pierca sig:P hehe blir säkert snyggt:P så jag satt kvar och käka med Linda, Ricky, Jonna och Jojjo. gott var hungrig som sjutton, sen gick vi på bokia och köpte kollegieblock (stavning?!!?) och tog sen bussen hem. Kom nyss hem. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på nudå. Ska ringa Linda sen kolla om vi ska hitta på någe :)


Susanne Nilsson - Mp1A

Av Susanne Nilsson - 25 augusti 2007 16:16

 Dan började tidigt. Alldeles för tidigt om jag får säga, men det var bara att kliva upp satt man får några kläder :P hihi For in till stan och shoppade, tre linnen, en tröja och ett par shorts..:D Ja, just de jag köpte ju en väska med :D mamma tyckte jag behövde en ny till skolan och hon betalade satt då är det klart att man köper en :)  Sen runt kl:halv ett så ringer Linda och frågar om jag vill följa med till laserhallen som jag tjatat om hela sommaren :D:D hihi först tänkte jag typ, hur ska de gå med mitt knä. Äh skit samma jag får väll ta de lite lungt då xD hihi så vi bokade tid vi tre och jag stannade kvar inne i stan och väntade på dem :D


 Väl på laserhallen visar det sig att vi får spela mot några andra. Så det blir Jag, Jonna, Linda, Ida, Jojjo och Rickt mot, vad dom nu hette....dom var iaf frm tjejer och en kille dom med satt:p hihi Jag och Jonna tyckte att vi skulle sätta tjejerna i ett lag och killarna i ett  Lite skojj de:P hihi Sjuuuuuukt vad varmt de blir inne där! När man kom ut kändes det som om de rann svett från pannan, gosh aja jag överlevde och de gjorde mitt knä med tack och lov:D (vill ni veta vad som  hänt med mitt knä, läs tidigare inlägg!)


 Precis när man kommit hem så ringer Ida, med den goda nyheten att vi ska få gå i samma klass på media :D woho Kung kul de:P men de blev Mp1A och inte B men det duger väll :D Får ju gå med henne iaf :P Så nu sitter jag bara här och väntar på att dom andra ska komma hem satt man får lite sällskap:p ska gå ut och läsa mig bok nu :D Seeya


Susanne Nilsson - Over avarage anyway!

Av Susanne Nilsson - 23 augusti 2007 12:02

Haha, ganska passande titel på inlägget men, de är en fras ur låten untitled - simple plan. You know what I mean.


Jag tänkte att jag skulle skriva om min inte fullt så lyckade gårdag. Började med att jag for och badade med Linda i Bunsta i väntan på att Ida skulle sola klart och vi skulle fara och fota. For hem runt halv 2 kanske och satte mig vid datorn, efter ett tag blir även Ida klar och jag tar kameran och sticker till henne.  Vi far ut till Galtström och är där och fotar till typ 5 någon gång då vi beger oss hem för att käka, eller vad vi skulle göra. haha  Vi hann inte långt innan Ida får e Getingjävel innanför tröjan, satt hon bromsar in och svänger lite åt sidan. Tror ni jag ser att hon stannar i tid eller? Nej, precis. Jag såg inte att hennes bromslyse tändes och innan jag hann reagera på att hon hade bromsat så var hon väääldigt nära haha:P satt de blev till att slänga sig på bromsen men bakdäcket låste sig så de hjälpte ju mycket. NOT. Men tillräckligt klar i huve var jag för att svänga undan satt jag inte kör rakt in i Ida iaf, men törnar i hennes rygg med styret och.. Har ni någonsin försökt vejja förnågon med låsta däck? det är svårt att ha kontroll över moppen då ska jag säga...haha men iaf så blev de liiite vingligt efter att jag svängt satt de gick ju som de gick. + att de inte var riktig asfalt utan typ en blandning av grus och asfalt. Svårt att förklara men inte mysigt att ramla på. Satt, tur var iaf att hon stannade utan för ett hus och dom var ute satt jag fick hjälp av dom och dom skjussade oss till bommen dä mamma stod och väntade:P hihi satt de blev till att fara in på akuten :D Yeiy, eller inte haha men man fick ju då tre olika sjuksköterskor och en läkare som kollade på mitt knä:D * stolt*  killar var dom allihopa med :D


Hur som hellst så skulle vi eventuellet ha fått väntat i fyra timmar på att jag skulle få sy. Men de behövdes inte sa läkarn satt vi fick fara hem på engång :D


For till Ricky efter att vi kommit hem från akuten och käkat. Satt där och spela finn fem fel haha i en timme sen kom pappa och hämtade oss, vi tog inte mopparna för att mitt styre blev lite allmänt cp sådär efter kraschen. Satt man känner sig smått invalit när man kör :D


Nej men nu ska jag ta och slänga i mig frukost och kolla på film.


Susanne Nillson - Crashtest dummy ;)


Ps. Fina bilder blev de iaf ;) Ds.

Av Susanne Nilsson - 21 augusti 2007 17:57

När jag endå sitter här och inte gör nått kan jag ju lika gärna skriva. Det var ett tag sen, sry 'bout that. Men jag har haft mycket att göra helt enkelt. Tillskillnad från nu.


Sitter bara här och gör ingenting. Grymt roligt ska jag be att få tala om, Jajjemeensan. Funderar på om jag kanske ska ta och kolla på en film eller nått för att fördriva tiden lite liksom. Har bara suttit vid datorn hela dagen och det vart fint väder ute, asså är jag sjuk?


Var med Linda och Ida igår. Fick nån knäpp upp i huvudet och jag och Ida tog cykeln in till kvissle medans Linda tog moppen :D haha man känner sig nästan duktig nu..hihi jobbigt på vägen hem kanske men det går ju :D När vi kom tillbaka hem eller hem och hem vi for till Ida för Linda ville baka chokladbollar:P haha slutade med att jag und Ida bakade och Linda kollade på :D (tack för hjälpen, by the way ;)) Sen skulle vi käka dem men Linda for hem så hon missade det med. Haha så jag och Ida satte oss och kollade på film, "A cinderella story". Den vare ett tag sen man så. Men den funkar väll..haha blev inte så mycket snacka efteråt denna gången..:) men detta börjar bli en vana att  vi bakar chokladbollar och kollar på film..haha undra varför?


Gubbjävel!! Fan imorse skulle ja sova länge, men vaknar eller rättare sagt  blir väckt halv elva av en gubbe som söker en Joel. Sällan att folk ringer till mig och frågar efter han...gaah jag blir galen. Va fan, har han samma nummer som mig eller?  vad är detta...aja jag kund inte somna om efter så jag satte mig vid datorn och där har jag suttit sedan dess... Grejt life jag har visst :D väldigt händelserikt....aja får väll se vad som händer ikväll.. om de blir film eller annat...


Susanne Nilsson - Das fenster öffnet sich nicht mehr.

Presentation

Omröstning

Jag tänker vara oartig och fråga hur gammal du är som läser? =)
 0-5 år
 6-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21+ år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards