Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

McDonalds

Av Susanne Nilsson - 14 maj 2008 15:55

Chillevippen på er! Nu är jag äntligen hemma igen efter en hård dag med massa jobb och slit och stress hela dagen! Faktiskt, så överdriver jag lite. Det var ganska lungt förutom det där provet som jag inte förstod mig på och examineringen på historian då som var det jobbiga på dagen. Annars så var det mest läsa en bok och diskuter lite, vilket jag tycker om för jag tycker och tänker om mycket!


Just idag handlade diskussionen om filmen "supersize me". Sett den? Handlar iallafall kort om att en kille(som jag aldrig minns namnet på) äter enbart på McDonalds hela dagarna i en månad, för att se vad som händer, typ. Jag själv skulle då aldrig utsätta mig för det, även om jag tjänade massa miljoner på det. Levern pajjar, du får värdelös kondis med mera med mera. Ganska dålig film, visst filmens syfte är väll kanske inte att det ska vara underhållande utan mer visa vad som händer när man äter för mycket snabbmat och tränar för lite. Visa hur större delen av USA är idag.


Jag fann en sak ganska underhållande, vilket var att bredvid en McDonalds restaurang så låg ett hälsocenter. I samma byggnad liksom och det fanns även ett McDonalds bredvid sjukhuset, vilket iof är bra då hjärtsvikten sätter in.

Men nu är jag aldelles för hungrig för att sitta kvar här, kylskåpet nästa...


From now until forever


Susanne Nilsson - It's not supposed to be fast, it's supposed to be good!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Nilsson - 2 juni 2008 12:50

Shu shu shu, sitter hemma hos jpg nu. Lyssnar på eminem och väntar på att hon ska sminka klart sig och att kl ska bli tillräckligt mycket för att vi ska gå till bussen och hoppa på den. Enda lektionen vi har idag är studiebesöket på Sveriges radio. D...

Av Susanne Nilsson - 24 maj 2008 12:27

Idag vart det en sjukt tidig dag för att vara lördag, ungefär som förra lördagen då! Bara att jag sov lite längre i morse och hann fortfarande i tid =O wow, jag håller på att börja bli snabb på morgonen   Dagen har iallafall bestått av att jobba och ...

Av Susanne Nilsson - 22 maj 2008 09:00

Först tänker jag be om ursäkt för att jag inte skrivit så mycket nu på senare tid. Men det har också vart lite mycket att göra. Men jag försöker iallafall, det är väll tanken som räknas? Nä, kanske inte. Jag menar skulle jag bara gå och tänka på att ...

Av Susanne Nilsson - 19 maj 2008 21:32

Men idag har mitt bloggsug varit nere på noll hela dagen faktiskt. Inget jag kan rå för, sådana dagar måste finnas med. Jag kom iallafall nyss hem ifrån ett konsert besök på Tonhallen, det var körer som sjöng. Väldans vackert. Hitta många välbekanta ...

Av Susanne Nilsson - 19 maj 2008 07:53

Hello goodmorning. Har nyss vaknat och redo för att möta dagen. Nej, inte riktigt faktiskt, om jag fick välja skulle jag ligga kvar i sängen ett tag till och vila ut. Men sån är livets gång att man får inte alltid som man vill. Pappa for nu på morgon...

Presentation

Omröstning

Jag tänker vara oartig och fråga hur gammal du är som läser? =)
 0-5 år
 6-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21+ år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards