Alla inlägg under september 2007

Av Susanne Nilsson - 29 september 2007 21:20

Då var man hemma från laserhallen, skit kul faktisk. For in med Ida med tio över fem bussen. Kunde följa med henne till Emelie tills vi skulle spela. Tack, annars hade jag fått gått runt på stan i en timme. Hade kännts lite jobbigt. Och hade jag tagit bussen efter det så hade jag kommit försent.


Iallafall så mött vi lissie vid laserhallen och vilma var där. Sen så kom även malin och elvira. Vi skulle egentligen vara 14 st men det var några som inte kom kanske ni har räknat ut:) Det blev klasskamp :P haha Jag, Ida, Martina och Emelie i ett lag och Lissie, Vilma, Elvira och Malin i det andra. Jag vann den om gången :D Lite stolt faktiskt. Och i andra spelet så var det jag, lissie och malin mot ida, elvira och vilma. Jag blev träffad 7 gånger den omgången och alla av IDA! haha sick....Det var lite komiskt :D men Lissie vann den omgången och jag kom två. Satt :D


Men nu ska jag fortsätta kolla på "Johnny English" 


Xiia


Susanne Nilsson - Fighter

Av Susanne Nilsson - 27 september 2007 22:53

Sitter upp helt själv just nu och kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska orka stanna uppe fram till tjugo i ett för att kolla på reprisen av heroes som jag så klantigt missade för att jag satt och stylade en bil hos ricky..xD haha nörd man känner sig. Men jag vet inte riktigt har inte bestämt mig, jag menar jag måste då sitta uppe i runt två timmar till blir det va?


Kanske om jag sätter mig och läser ur min bok som jag ska läsa på svenskan. Nje, då somnar jag nog ganska snabbt. Nej men vet ni vad jag gör såhär. Om jag lyckas hålla mig vaken fram till reprisen, så skriver jag strax innan de börjar och i varje reklam så ser ni att jag lyckas! Det låter som en bra ide tycker jag. Vi kör på den.


Syns 00:40 då ;)


Xiia


Susanne Nilsson - You don't deserve him!

Av Susanne Nilsson - 27 september 2007 17:24

Dan vart faktiskt roligare än jag hade trott. Eller iallafall Foto! haha jag och Ida tog iallafall moppen idag och kom till skolan, hämtade böckerna och gick på engelska. Fick en läxa, och gick och käka. Efter maten gick jag, johan, angelica och amanda till ica och köpte godis :D haha Gick sen upp till skolan igen för att ha foto.


Vi fick FOTA! Alltså det är klar att man får göra det på en foto lektion men alltså det jag menar är att vi bara fått suttit i programmet än så länge, men idag så fick vi bege oss ut och fota:D skiit kul faktiskt. Fick flera bra bilder. Försökte när jag kom in, att skicka dom hem och grejer hll på länge tills jag kom på att lägga ut dom på pixbox iallafall.  Tyvärr kan ni inte kolla på dem där, för dom är privata och syns bara för mig. Muhahahaha. Nejdå men jag jobbar med att få ner dom på datorn så, så fort som möjligt så ska jag slänga ut dom på bilddagboken, så kan ni kolla på dom där. Så kika förbi där lite då och då, så kommer nog bilderna snart ska ni se.


Susanne Nilsson - I don't know how to be fine when I'm not!


Av Susanne Nilsson - 26 september 2007 16:14

Jajävlar. Då var man äntligen klar friluftsdagen då. Sjukt skönt, det var faktiskt inte så jobbigt att gå, det som var mest jobigt var att det vart så sjukt varmt... Visst man hade mycket packning, och på långa vägar för mycket kläder. Men då vet man de till nästa gång (men jag hoppas inte att det blir en nästa gång!)


Mötte Peter några gånger under dagen, trevligt trevligt. Första gången var vid andra kontrollen där man skulle käka, dom hade typ precis börjat laga mat när vi kom tror jag. Vilket jag tyckte var lite konstigt eftersom dom startade en timme tidigare :/ hmm. Men det visade sig att dom hade gått vääääldit fel! :P haha Andra gången vi mötte dem var när vi var på väg till fyrans kontroll. då skulle dom mot femman, och ännu en gång var dom påväg åt fel håll. Så vi hjälpte dem på rätt väg..:D Sen stack vi och hämtade fyran och fortsatte mot femman. Väl där så var inte Peter där, så jag ringde och frågade vart dom var. Gissa vad! Dom hade inte hittat dit..:P stackare, gått fel tre gånger. haha men tillslut hittade dom rätt....då var vi klar och skulle dra :P hehe


Så nu sitter jag mest bara här och funderar vad jag ska göra ikväll...:/ jaja, det märks väll...


Xiia


Susanne Nilsson - Här fast lite längre bort!

Av Susanne Nilsson - 26 september 2007 08:38

Just nu sitter jag mest och bara väntar på att vi ska fara. Glömde ställa om väckare igår så den ringde som vanligt halv sju. Så har typ vare vaken sen sju skulle jag tro. Grejt det .....Och vi ska vara på södra runt halv elva. Eller innan iallafall, vi får starta då. Så jag och Ida tar moppen in blir bäst så tyckte vi. Så lär väll bli att man åker typ kvart i tio, ska bara höra med Ida om de blir bra...:D Fast då måste hon vakna först :D haha


Ja, vad ska jag hitta på nu då i runt en timme blir det va:P haha, det blir väll till att bara sitta och slappa lite :D:P Jaja, ska ta och gå ifrån datorn nu iallafall..


Xiiia


Susanne Nilsson - To me you're already gone!

Av Susanne Nilsson - 25 september 2007 18:45

I don't know how to be fine when I'm not
'Cause I don't know how to make a feeling stop

Just so you know
This feeling's taking control of me
And I can't help it
I won't sit around, I can't let her win now 
I've tried my best to let go of you
But I don't want to
Just so you know

It's getting hard to be around you
There's so much I can't say
Do you want me to hide the feelings
And look the other way

This emptiness is killing me
And I'm wondering why I've waited so long
Looking back I realize
It was always there just never spoken
I'm waiting here...been waiting here

Av Susanne Nilsson - 25 september 2007 18:10

Varför funkar inte bilddagboken nu för då? bara för att jag vill ladda upp bilder så jag inte glömmer de? Jaja, jag kan inte göra nått åt de. Sitter mest och väntar på att jag ska få fara och dansa nu. Har endå inget annat att göra just nu. Så, men det ska blir riktigt kul, tror jag och Amanda ska snacka med Linda också se om vi kan fixa en koreografi till tävlingen...Det verkar som om det blir tävling för min del. :D kom och kolla vettja :P haha eller kanske inte, ifall jag gör bort mig så är det nog bättre om det inte är så många där som jag känner..:P hehe nej, men tid, datum och plats kommer sen. :D Försökte få med charlie och dansa också, men av någon anledning så ville hon inte :/


Redovisade historian idag jätte skönt, för nu har jag bara svenskan kvar att redovisa och den har jag klar så det kommer nog gå bra. Känns sjuukt bra att komma hem idag och inte ha läxa. För övrigt så har jag friluftsdag imorn. Blir till att origentera på södra, med Ida, angelica och amanda så långt som jag vet nu. Ska kolla om det inte går så att martina, emelie, johan och oskar också kan göra allt med oss....annars så får ni gå själv stackare :D Man fick välja typ mellan två banor, en mellan och en svår...iof brukar man börja på lätt men :/ dom missade de tror jag. Men iallfall så tog vi svår, och då skulle man ha med sig en massa saker. typ Trangiakök (typ stavas de va?!), yxa, kniv...och en massa andra shit.


Nej men undra om man inte ska ta och göra något lite vettigare av dagen nu.


Xiia


Susanne Nilsson - Förlåt!

Av Susanne Nilsson - 24 september 2007 18:46

Fuck vad illa man ser ut varje gång man knäpper skolfoto. Haha hade iallafall det idag. Och jag fick sitta ner! Nån borde dö! Hahah nejdå, jag är bara allmänt på lite dåligt humör men så kan det gå. Vi hade iallafall som sagt skolfoto, och som vanligt ser jag dum ut. Ser lika dum ut på det enskilda kortet. Haha, men det är bara att släppa jag kan endå inte göra nått åt de nu.


Satt på ljud idag och hade lite allmänt trist så här, så jag ägnade tiden åt att knäppa lite kort. Finns på bilddagboken min ;) www.neverending.bilddagboken.se


Nej men nu kom linda så jag ska ta och vara social med henne....


Xiiia


Susanne Nilsson - And breathe out!

Presentation

Omröstning

Jag tänker vara oartig och fråga hur gammal du är som läser? =)
 0-5 år
 6-10 år
 11-15 år
 16-20 år
 21+ år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards